Bieži uzdotie jautājumi
- Detaļas
- Kategorija: Uncategorised
Numismātika ir monētu, banknošu un medaļu kolekcionēšana, kā arī zinātne, kas pēta monētas, to rašanos, kalšanas vēsturi, ar monētu izgatavošanu saistītos tehnoloģiskos jautājumus.
Numismātikas objekti ir visi SIA „Latvijas Monētu nams” kolekcionēšanas piedāvājumos iekļautie izstrādājumi, gan kolekciju monētas, gan arī piemiņas medaļas.
Monētas galvenā īpašība ir tās nomināls. Monēta var atrasties apgrozībā, t. i., tā var būt likumīgs maksāšanas līdzeklis. SIA „Latvijas Monētu nams” pārdod arī piemiņas monētas, kas veltītas svarīgiem notikumiem.
Piemiņas medaļas ir ievērojamas personības vai svarīga notikuma iemūžināšanas forma, un tās nav maksāšanas līdzeklis. Medaļas var izdot jebkura institūcija vai privāta persona.
Kolekcija ir monētu vai medaļu krājums, ko veido noteikts izstrādājumu skaits. Atvērta kolekcija - monētu vai medalu skaits nav noteikts. Slēgta kolekcija - monētu vai medaļu skaits ir noteikts un ierobežots. Ja jūs pasūtat pirmo kolekcijas monētu vai medalu, tad katru mēnesi savā pasta kastītē turpināsiet saņemt pa vienai pasūtītās kolekcijas monētai vai medaļai.
Visas personas, kuras veikušas pasūtījumu, kļūst par SIA „Latvijas Monētu nams” klientiem.
Ja Jums ir radusies interese par SIA „Latvijas Monētu nams” piedāvātajiem izstrādājumiem un Jūs nekad neesat redzējis medijos attiecīgus piedāvājumus, zvaniet uz mūsu pasūtījumu līnijas tālruņa numuru: 67 060 578 (darba dienās 8:00 – 18:00).
SIA „Latvijas Monētu nams” piedāvā gan kolekcijas, gan atsevišķus numismātikas izstrādājumus. Mūsu piedāvājumos vienmēr tiek sniegts izsmeļošs izstrādājumu apraksts un norādīti pasūtījuma nosacījumi.
Jūs varat atteikties no kolekcionēšanas jebkurā brīdī. Pēc pirmās monētas pasūtīšanas Jums nav saistību turpmāk iegādāties visu kolekciju. Uzsākot kolekcionēt izvēlēto kolekciju, tās monētas vai medaļas saņemsit katru mēnesi. Ja saņemtais sūtījums neattaisno Jūsu cerības, 15 dienu laikā to varat nosūtīt atpakaļ.
Ja nevēlaties, lai Jums tiktu nosūtīti citi kolekcijas elementi, par to vienmēr Jūs varat paziņot Klientu apkalpošanas nodaļai pa tālruni: 67 060 578 (darba dienās 8:00 – 18:00), vēstulē vai pa e-pastu: info@monetunams.lv.
Kolekciju var papildināt, ja nav beigusies tirāža, un SIA „Latvijas Monētu nams” piedāvā to iegādāties.
Ja vēlaties uzzināt, vai ir iespējams iegādāties izstrādājumu, kuru esat nozaudējis, vērsieties SIA „Latvijas Monētu nams” Klientu apkalpošanas nodaļā pa tālruni: 67 060 578 (darba dienās 8:00 – 18:00), sūtiet vēstuli vai e-pastu: info@monetunams.lv.
Ja nevēlaties, lai Jums tiktu nosūtīti citi kolekcijas elementi, par to vienmēr varat paziņot Klientu apkalpošanas nodaļai pa tālruni: 67 060 578 (darba dienās 8:00 – 18:00), sūtiet vēstuli vai e-pastu: info@monetunams.lv.
Var rasties situācija, kad esat atteicies no turpmākās kolekcionēšanas, taču Jums adresētais sūtījums jau ir nosūtīts, un to Jūs saņemsit jau pēc tam, kad iesniegts atteikšanās paziņojums par kolekcionēšanu. Šādā gadījumā izstrādājums 15 dienu laikā no tā saņemšanas ir jānosūta atpakaļ.
Katru izstrādājumu, kuru Jūs esat pasūtījis no SIA „Latvijas Monētu nams” piedāvājumu klāsta, var nosūtīt atpakaļ, ja tas nav attaisnojis Jūsu cerības. Izstrādājumu ar oriģinālo kapsulu un sertifikātu var atdot 15 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas.
Sūtījumu adresējiet SIA Latvijas Monētu nams, Eksprespasta departaments, Ziemeļu ielā 10, Lidostas “Rīga” teritorijā.
Ja esat jau samaksājis par pasūtīto medaļu vai monētu, atgrieztajam sūtījumam ir obligāti jāpievieno lūgums atmaksāt naudu. Lūgumā ir jābūt norādītam Jūsu vārdam, uzvārdam, klienta numuram, bankas kontam, uz kuru pārskaitīt naudu.
Izstrādājuma atpakaļatdošanas veidlapu varat lejupielādēt ŠEIT.
Jums ir jāsedz izdevumi par izstrādājuma nosūtīšanu atpakaļ.
Ja atsūtītais izstrādājums neattaisno Jūsu cerības, to varat atdot 15 dienu laikā no tā saņemšanas.
Izstrādājumu nosūtiet uz:
Latvijas Monētu nams
Eksprespasta departaments,
Ziemeļu ielā 10,
Lidostas “Rīga” teritorijā
Jums ir jāsedz izdevumi par izstrādājuma nosūtīšanu atpakaļ.
Sūtījuma piegādes laiks ir 4 līdz 6 darba dienas. Neparedzētu apstākļu gadījumā piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
Ja Jūsu saņemtā sūtījuma saturs ir bojāts, piemēram, tajā trūkst autentiskuma sertifikāta vai ir bojāta izstrādājuma aizsargkapsula, ziņojiet par to Klientu apkalpošanas nodaļai pa tālruni: 67 060 578 (darba dienās 8:00 – 18:00). Bojāto kapsulu apmainīsim bez maksas pret jaunu, kā arī izsūtīsim trūkstošās sūtījuma daļas. Par Jūsu tālāko rīcību Jūs informēs konsultants.